🐏 Blééék Friday so zľavami až 50 % končí už 2. 12. | 🚚 Doprava zadarmo od 19 € s Packetou
Ak sa na tovare vyskytla závada alebo poškodenie, ktoré nie je spôsobené používaním, môžete ho reklamovať.
Reklamácia sa vzťahuje iba na závadu na tovare – nie na výmenu za inú veľkosť či produkt.
V prípade, že potrebujete s niečím pomôcť, zatelefonujte +421 221 201 323 alebo nám napíšte e-mail na info@oveckaren.sk.
Naspäť do e-shopuNiektorý tovar nie je nutné posielať fyzicky, pošlite nám iba fotografie závady na e-mail info@oveckarna.cz. Potom vás budeme kontaktovať s ďalším postupom. Ak chcete radšej vyplniť reklamačný formulár, môžete nahrať fotografie aj týmto spôsobom. V tomto prípade nám dajte prosím vedieť e-mailom, aby sme vedeli že nemáme čakať na balík s tovarom.
Ak sa na tovare vyskytne závada, ktorá nie je spôsobená nesprávnym užívaním výrobku, táto závada môže byť podaná na reklamáciu. Reklamácia na závady z výroby je možná do 12 mesiacov od nákupu.
Do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie vás budeme informovať o výsledku reklamácie. Pokiaľ predávajúci považuje za nutné, je oprávnený vyzvať Kupujúceho po uplatnení reklamácie k súčinnosti pri dodaní tovaru späť predávajúcemu. Prípadná doba, po ktorú kupujúci neposkytuje svoju súčinnosť, sa nezapočítava do lehoty k vybaveniu reklamácie.
© 2024 Oveckaren.sk | Czech Wool company s.r.o | Nastavenie cookies | Zásady spracovania osobných údajov | Súhlas so spracovaním osobných údajov | E-shop máme od wpj.cz
Získate tieto a ďalšie výhody