Naspäť do e-shopu

Potrebujete poradiť? +421 221 201 323

Ovečkárna.sk
Začíname
Výber výrobkov
Doprava a detaily
Hotovo

Reklamácia tovaru

Ak sa na tovare vyskytla závada alebo poškodenie, ktoré nie je spôsobené používaním, môžete ho reklamovať.
Reklamácia sa vzťahuje iba na závadu na tovare – nie na výmenu za inú veľkosť či produkt.

Prevedieme vás reklamáciou tovaru v štyroch ľahkých krokoch

  1. Prihláste sa do svojho účtu. Nie ste registrovaní? Nevadí, objednávku načítate pomocou jej čísla.
  2. Vyberte produkt, ktorý potrebujete reklamovať.
  3. Doplňte detaily o probléme a vyberte si spôsob, ako by sme reklamáciu mali vyriešiť k vašej čo najväčšej spokojnosti.
  4. Odošlite nám balíček - môžete využiť dopravu od nás alebo ľubovoľnú inú cestu.

V prípade, že potrebujete s niečím pomôcť, zatelefonujte +421 221 201 323 alebo nám napíšte e-mail na info@oveckaren.sk.

Naspäť do e-shopu

Ako podať reklamáciu?

Niektorý tovar nie je nutné posielať fyzicky, pošlite nám iba fotografie závady na e-mail info@oveckarna.cz. Potom vás budeme kontaktovať s ďalším postupom. Ak chcete radšej vyplniť reklamačný formulár, môžete nahrať fotografie aj týmto spôsobom. V tomto prípade nám dajte prosím vedieť e-mailom, aby sme vedeli že nemáme čakať na balík s tovarom.

Na aké závady sa vzťahuje reklamácia?

Ak sa na tovare vyskytne závada, ktorá nie je spôsobená nesprávnym užívaním výrobku, táto závada môže byť podaná na reklamáciu. Reklamácia na závady z výroby je možná do 12 mesiacov od nákupu.

Ako môžem zistiť stav svojej reklamácie?

Do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie vás budeme informovať o výsledku reklamácie. Pokiaľ predávajúci považuje za nutné, je oprávnený vyzvať Kupujúceho po uplatnení reklamácie k súčinnosti pri dodaní tovaru späť predávajúcemu. Prípadná doba, po ktorú kupujúci neposkytuje svoju súčinnosť, sa nezapočítava do lehoty k vybaveniu reklamácie.

Máte nejakú otázku? Napíšte nám e-mail na
info@oveckaren.sk

Vložiť do košíka

Farebné varianty

Vyberte veľkosť

Detail produktu

Bééé, ja som Dorotka,

nerada ruším, ale potrebujem od vás kopýtko na to, že môžem zaznamenávať, ako sa vám páči v Ovečkárni. Len takto sa vám totiž budem môcť venovať so starostlivosťou, ktorú si zaslúžite. Na svoje kopýtko vám môžem odprisahať, že všetko čo zistím, u mňa zostane v bééézpečí.

Nastavenie

Bééériem si na starosť vašu spokojnosť. Dajte mi vedieť, s ktorými cookies môžem pracovať a pamätajte si, prosím, že zmeny v nastaveniach sa prejavia iba pre prehliadač, ktorý práve používate. Svoje preferencie môžete kedykoľvek jednoducho zmeniť v pätičke webu.

Viac informácií o tom, aké dáta Ovečkáreň ukladá, nájdete tu.

Technické cookies sú nééévyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých jeho funkcií.

Umožňujú mi ukazovať vám huňatú ponuku na základe vašich preferencií. Tiež mi dovoľujú zobrazovať vám na webe len to, čo vás naozaj zaujíma.

Pomáhajú mi hľadať chyby a merať výkon webu. Vďaka nim sa môžem starať o to, aby ste s nákupom v Ovečkárni boli vždy spokojní.

Tieto cookies sú bééézvadné. Okrem webu sa s vami totiž môžem stretávať aj na sociálnych a reklamných sieťach, kde sa starám, aby pre vás reklamy boli zaujímavé.